piątek, 15 sierpnia 2014

Witam Serdecznie wszystkich czytelników śledzących mojego bloga.
Dzisiaj zwracam się do was z gorącą prośbą o Waszą pomysłowość. 

Wiem i zdaję sobie sprawę, że na kolejne wpisy do '' Tereski nie płacz'' trzeba zbyt długo czekać, a to dlatego, że historia dzieje się niemal na gorąco.
Planuję dodać jeden, może dwa wpisy i zamknąć ten cykl, jako część pierwszą. Oczywiście nie oznacza to, że losy Teresy i jej przygoda z życiem zniknie, wręcz  przeciwnie zostanie wzbogacona o losy i przygody spotykanych i poznawanych przez nią ludzi. Może być interesująco i zabawnie.
Moja prośba to Wasze pomysły na TYTUŁ do drugiej części, bo jakoś nic mi nie przychodzi do głowy. Chętnie skorzystam z Waszych propozycji, na pewno któryś mi się spodoba.
Serdecznie proszę o wpisywanie proponowanych tytułów w komentarzach bloga, lub na facebook. Będę niezmiernie wdzięczna.

Część pierwszą '' Tereska nie płacz''  planuję wydać w formie książkowej. Jeśli tylko uda mi się znaleźć na nią fundusze. Wiele osób woli czytać z kartek, ja sama wolę czytać książki, nie ma to jak szelest papieru.  Tym bardziej jestem Wam wdzięczna, za Wasze zainteresowanie i śledzenie przygód w formie elektronicznej. DZIĘKUJĘ !

Dla ciekawości trochę Statystyki:
Blog istnieje już dwa lata i pięć miesięcy. Zainteresowanie wciąż nie słabnie. To miłe i przekonuje bym pisała dalej. Do dnia dzisiejszego, czyli 15 sierpień 2014r. jest 38041 wejścia z bardzo wielu krajów.
Podaję pierwszą dziesiątkę:


Polska- 16673 
Stany Zjednoczone- 13693
Wielka Brytania- 3752
Rosja- 990
Niemcy- 869
Francja- 275
Irlandia- 158
Belgia- 124
Indonezja- 116
Holandia- 98







2 komentarze:

  1. Witaj Teresko!
    Jestem pod wielkim wrażeniem, właśnie skończyłam czytanie całego bloga. Powiem Ci tylko jedno - JESTEŚ WIELKA!
    Proponuję tytuł następnej części Twoich wspomnień: "Tereska Chwytaj Marzenia". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Serdecznie. Dziękuję za miły komentarz, i to ja jestem pod wielkim wrażeniem, że chciało Ci się to wszystko czytać. Czytanie w komputerze jest delikatnie mówiąc trochę męczące, więc podziwiam i dziękuję osobom które zaglądają na mojego bloga. Mimo mojej prośby o propozycje na tytuł, do dalszej części Jesteś pierwszą osobą, która dała jakiś pomysł. Muszę powiedzieć że nawet podoba mi się. Dziękuję. Jeśli wpadną jakieś inne pomysły to śmiało proszę podziel się nimi ze mną Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń